Filmmaker Matjaž Ivanišin, Slovenia’s great hope, shot everything with serious lightness until he hit a creative block. Reconstructing a recent sporting event, Croat Goran Ivanišević’s win at Wimbledon in 2001, put his project back on track. That’s how a game should be played, won and celebrated.