Today, she talks with language teacher Thea van Baalen about learning Dutch as a second language. Dore also welcomes Dr. Marlies Philippia, chief editor of the etymological dictionary and author of Koffie, Kaffer en Katoen, a book about Arab words in the Dutch language. Followed by a workshop by Momo Bouchtaoui on old Olivetti typewriters.