Welcome to David Wojnarowicz Week
Reinke proposes a new holiday with the motto MORE RAGE LESS DISGUST: David Wojnarowicz Week, and takes us through his seven days of celebration. Plankton, Kafka, Bette Davis, Wednesday afternoon visits with friends, more plankton, burning villages, Hollis Frampton, Sammy Davis Jr. as a libidinal machine producing sadness, opera, disembowelment and poetry.