The Syrian Ibrahim Keivo Ensemble fills the terrain with festive sounds and Fenno Werkman provides the accompanying (musical) images. Chef Maher Al Sabbagh passionately prepares sensational dishes from the Middle East. The first film at IFFR White Nights is Mati Diop’sMille soleils</a>.