Images of ritual and dance collected online overlap to obscure one another in Basel Abbas and Ruanne Abou-Rahme’s video, which contemplates the erasure of images. Structured around surveillance footage of a 14-year-old Palestinian boy shot dead by Israeli forces, the film considers the circulation and value of image documents.