Hit by financial difficulties, Trinidad takes her 21-year-old son Camilo to a rural area in south Chile to start a new life. The solitude brings a new intimacy to their relationship which grows beyond their control. Andrea Castillo composes a sensitive and humane mother-son relationship with an open heart and mind.