The black-and-white films shown in the cinema, the sound of which echoes through every space, tell stories that evoke many memories for Sena. The film clips with which director André Gil Mata intersperses his observational portrait of Sena reflect her life in Yugoslavia. From the optimism of the first years of Tito’s Communist utopia to the disintegration of the socialist federal republic and the violent, bitter aftermath. Serbian actress Eva Ras appears in many of the clips – a star of many (Eastern) European productions, including several of Dušan Makavejev’s early films.