Teenage Lena’s relatively carefree, dreamy existence is roughly shattered by a rape. The perpetrator? Her charming teacher, who is able to wind everyone round his finger. Lena can’t or daren’t tell anyone what has happened – not even her best friend. Instead, she undertakes a desperate suicide attempt. Subsequently admitted to the youth ward of a psychiatric hospital, the major questions she faces are: who will believe you, and can you prove what happened? However, Lena discovers that she is not alone. This powerful, intimate portrait of a girl on the cusp of adulthood tells the story from Lena’s perspective, including teenage dreams, silliness and family hassles. A visually powerful feature debut – this is Nvotová’s graduation film from FAMU – in which the filmmaker, screenwriter and lead actor effectively and convincingly reach the painful heart of the matter: the shame and disbelief rape victims so often have to deal with.