De relatief onbezorgde, dromerige tienertijd van Lena wordt ruw doorbroken door een verkrachting. De dader? Haar charmante leraar, die iedereen om zijn vinger windt. Lena durft of kan met niemand delen wat er gebeurd is, zelfs niet met haar beste vriendin. In plaats daarvan onderneemt ze een radeloze zelfmoordpoging. Tijdens de daaropvolgende opname op de jongerenafdeling in een psychiatrisch ziekenhuis zijn de belangrijkste vragen: wie zal je geloven, en kun je bewijzen wat er gebeurd is? Maar Lena ontdekt er ook dat ze niet alleen is. Dit krachtige, intieme portret van een meisje op de grens naar volwassenheid vertelt het verhaal vanuit Lena’s perspectief, inclusief puberdromen, meligheid en familiegedoe. Een visueel krachtig speelfilmdebuut – het is Nvotová’s afstudeerfilm van de FAMU – waarmee de filmmaker, de scenarioschrijver en de hoofdrolspeler doeltreffend en overtuigend doordringen tot de pijnlijke kern van de zaak: de schaamte en het ongeloof waarmee verkrachtingsslachtoffers te maken krijgen.