The sudden death of the vivacious Sasha has a great impact on the life of her friend Laurence and her younger sister Zoé. Each in their own way – and also together – they try to cope with the void left by Sasha. During three summers in three cities – Berlin, Paris and New York – it becomes clear that they are slowly coming to terms with the loss. In this they are helped by their shared love for Sasha and for life. They meet each other in the sundrenched cities, step-by-step further on their way to recovery. Their encounters, filled with memories and nostalgia, are set in the biotopes of a new generation of world citizens who find a home and kindred spirits everywhere. In the familiar, hip districts people talk, party and fall in love. The film is also an attractive ode to three iconic, modern metropolises that owe their significance primarily to their special histories.