Certain minerals convert absorbed UV light into visible colours of unearthly beauty. Shown in sacred, cosmic silence. Eigenlicht (intrinsic light) refers to the visual interference the human eye sees in complete darkness. Even without light the optic nerve creates a uniform, grey experience.