Having been shrouded in mystery for ninety years, this short documentary unravels what happened to an initiative by Portuguese writer Jose Regio to make a film with a borrowed camera. Only when a collector donated some cans of film was it clear what the initiative had led to: four minutes of Portuguese film history.