Child reanimates old film versions of the mythical character Salomé by adding a stimulating klezmer soundtrack and poetic intertitles. Salomé is a continuation of Child’s Foreign Film series, in which she collaborates with poets and found film, in this case with composer Frank London and poet Adeena Karasick.