Eyrie
An abandoned ruin on a mountaintop, Bulgaria’s Buzludzha Monument is the subject of Connolly’s quietly contemplative documentary. While the light coming through the dilapidated roof illuminates a communist past, Connolly makes the space his own with playful gestures and by exploring details.