For years now, Andrej Silvestrov & Jurij Leiderman have been working on an epic project called Birmingham Ornament: a Surrealist series of (politically often very pointed) skits that, theoretically speaking, can be arranged and re-arranged at will. In this spin-off, the avant-garde faces a new dimension which offers food for much thought – and talk!