Ghanaian immigrant Aïssa is examined. Is she really a minor as she contends? The doctor clinically records his findings, describing her internal and exterior characteristics. Aïssa indifferently submits to the probing. Her facial expression won’t betray her secrets. A sober, confrontational work.