Travel is based on a piece of relaxation music. One camera movement takes us through a park, a European forest, an Amazonian jungle. ‘I considered that making a piece that could make people fall asleep was not a bad thing at all. I wanted to prove to myself that I could work with anything, even with the shallowest of meanings.’ (DC)