Part eight is Photography and Beyond‘s major exception: the only part devoted to architecture Emigholz genuinely loathes: Gabriele d’Annunzio’s Villa Cargnacco. Edited from four independent yet parallel eight-hour sessions inside the beast, it’s a unique example of formalist outrage. One of Emigholz’s finest works.