All the World’s a Stage-Ways of Seeing 2013
This film visually explores the meaning of the image in a world of constant retinal input. It questions and propagates the creation of today’s apparent or staged realities within mass media and politics. It reveals mythical truths and unveils true illusions by deconstructing and reconstructing realities that we often take as given.