All the World’s a Stage-Ways of Seeing 2013
Visuele verkenning van de betekenis van het beeld in een wereld waarin het netvlies constant gebombardeerd wordt. De film betwist en verspreidt de geënsceneerde werkelijkheden in de huidige massamedia en politiek. Hij onthult fictieve feiten en openbaart ware illusies door realiteiten te reconstrueren die we vaak voor lief nemen.