Na escama do dragão
Set in Macau, in graceful almost magical-realist style, Ivo M. Ferreira's film connects East and West and the politics of the present to its echoes in the past, paralleling the sinking of a 12th-century Portuguese galley and a Chinese junk, taking in some startling contemporary architecture along the way.