Two friends from Odessa try to compose a video message to their pals, emigrants to the United States. One of them rents his apartment to a tricky girl who invents various excuses not to pay the rent. An exceptional story about people on the verge of despair who nonetheless manage to enjoy life, even if these joys are beyond good and evil. Screened in combination with On the Steep Cliff.