Immortelle
We see how a boy and a girl fare on the day their relationship ends. Back to the emptiness of their uninhabited modern villas. One in the city centre, the other high in Taiwan’s mountains. They are both overcome by hallucinations and strong feelings of degeneration. Immortelle slowly morphs into a study of the relationship between physical and emotional longing. Also see How to Describe a Cloud in Spectrum.