Loosely based on a news story about an 11-year-old girl who stole her father’s hunting rifle and paraded with it down Main Street in the small town where she lives. The memory of the day is captured, but it’s hard to remember exactly what was the right order, how you got from one place to another, what someone said. Screened before Roland Hassel.