Lonely Bones
Rosto, one of the most extravagant and famous animators from the Netherlands, had to finance this film in France. Lonely Bones is a hallucinogenic film about dreams and making sacrifices. ‘Hail! To all the souls-oh. Hiding on rotting floors. Little did they know that they would make today.’ (Rosto) Screened before Frankenstein’s Army.