and yes I said yes I will Yes.
Borrowed from the closing line of James Joyce’s novel Ulysses, the title also serves as a pretext to proclaim, over and over again, a feeling of jubilation with regard to painting. A video compilation like a celebrity casting is used as a canvas for an emancipated approach to painting.