A class conflict satire thinly veiled as ‘pornochanchada’, Fuk Fuk Brazilian Style is one of the strangest works to come out of the Boca do Lixo’s hardcore phase. Mixing slapstick comedy and surrealism, the film stars prolific dwarf actor Chumbinho as Siri, a domestic-servant-cum-slave who escapes captivity from a wealthy couple to go on a dream-like journey through a subterranean world of repressed sexual yearning. Dragging a crate of dildos behind him, Siri’s episodic adventures include a flophouse rub from a horny couple and a chance meeting with a talking horse on a beach. Eventually, the character finds himself a servant again, this time in a brothel, where he discovers a spaceship shaped like a giant penis.