Sodankylä is a small town in Finland, close to the polar circle. For 25 years, it has been the venue for the famous Midnight Sun Film Festival. Festival director Peter von Bagh compiled this ode to cinema from hours of archive material. A fixed part of the festival is formed by long interviews with the visiting film makers. In this documentary, we often don’t see any more than a table, a microphone, a guest and a host – Von Bagh himself. It’s the guests and their answers that make the film so worthwhile. Von Bagh poses the same questions of everyone: What is the first film you saw? How did you become a director? This fixed format provides beautiful anecdotes. The film is primarily a moving tribute to the endless power of cinema. After more than four hours with this motley crew of directors, you are certain: Cinema will last for ever!