A young man recounts his story of love gone wrong, whilst going through the motions of a dance partner swapping scenario in the tango salons of Buenos Aires. This is his wife’s extravagant solution to rekindle their lost passion. By the IFFR regular Gregg Smith (e.g. Underexposed, IFFR Tiger Awards Competition for Short Films, 2010).