Ghost of Icarus
A dialectic journey that intersects the mythical fable of Icarus with a tale of urbanism and anonymity. The shadow of existence where the interaction with nature has been replaced by solitary living in urban dwellings is heightened by the fast-paced montage, the rhythmic ambient sound and a voice-over narration.