Somewhere in a dreary suburb of a Georgian city lives 12-year-old Susa with his mother, who runs an illegal vodka shop. Every day, Susa tours sinister cafes and back streets to deliver orders and collect money. Any moment, his mother assures him, his father could come home and then everything would be returned to normal, the way it used to be. According to the director, Rusudan Pirveli (1975), the story of Susa is based on fact and is common in today’s Georgia. In a style reminiscent of Italian neo-realism, we follow the doomed life of the young dreamer; Susa is lonely and naive, yet also inventive – he doesn’t give up hope. This film, which has its world premiere during the festival, has been supported by Hubert Bals Fund.