Ray Gun Virus
This is a work in which no images appear, yet one that gets pure identity on film. The projected film itself makes the viewer aware of where he stands. Light-colour energy patterns (analogies of neural transmission systems) generate internal colour-time shapes and make the viewer aware of the electrical-chemical functioning of his own nervous system. (P. Sharits)