Rate of Change
This film has no literal subject, no frames, only slow continuously shifting colours, cycling around the perimeter of the spectrum. The changes are so slow as to be unseen, yet they alter our perception of colour. Part of a trilogy (Acts of Light), which develops a study of pure colour, based on the notion that film is essentially change and not motion.