Hero
A video – that was originally made for an installation – comprises shots of iconic portraits. Computer manipulation is used to distort them, occasionally to comic effect. Scoundrels, criminals and dictators can also be heroes in the ironic approach of Thaweesak Srithongdee. Or maybe everything gets mixed up.