Degradation #1: X-RAY
A concept film in two parts shows the degree of damage to film material exposed to x-rays. And exposed and unexposed roll of film were cut into equal lengths and scanned 0, 4, 8, 16, 32, 64 and 128 times at the airport by security equipment.