This triptych takes as its subject iconic 1960s/1970s classic album covers by Simon and Garfunkel, Carole King and John Lennon and Yoko Ono. The iconic album cover moment is recreated and then reinserted into linear time and speculative narratives. Part nostalgia, part science fiction, The Album Project explores the margins of the known to discover what could have been.