Man in Love
Maybe it is no more than a joke. A man with three hands talks to a woman with too many legs. It is about their affair, but she doesn’t give an answer. In the end, he is only talking to the rain. By that time, the mood is so melancholy that it can’t possibly be a joke any more. According to the maker, the film was shot on the day it was conceived. The film maker assisted on the latest documentary by Amir Muhammad, so there was a camera available. By the way, the improvisation cannot be seen in the result.