The video pieces Wild Side and After That show Nagasaki at his most personal – not to mention his furthest from the commercial mainstream. Wild Side was one of six medium-length pieces made for a series called J Movie Wars, commissioned for the satellite channel Wowow. Nagasaki takes the chance to distill one of his recurrent themes – the skewed sexual triangle – into its most perverse form, garnished with a streak of jet-black humour. In four chapters, the film anatomises the chaotic life of a radio agony uncle (Tamaki Koji, from The Drive) who is having simultaneous affairs with a sado-masochistic call-girl and the wife of an aggrieved tour-bus driver. It has one of Nagasaki’s best punch-lines. (TR)