Two women meet in Rotterdam to get married. They have their own way of performing the traditional ritual, in which they play with clichés and expectations. They invoke the atmosphere of the 1920s, parodying the present and enchanting the audience with their comic and loving performance. Rita Knuistingh Neven composed music for the film, which she will also perform live.