In 2002, President George W. Bush visited Berlin, to gather support for the war in Iraq. The film registers this visit, surrounded by much protocol and ritual. The crystal-clear pictures show the complex choreography of such an event, while a whispered/singing narrator’s voice informs us about the invisible details. What does Bush have in his inside pocket? What is the hidden significance of that attaché case that is always close to him?