High Plains Winter
When winter settles in on Montana, the landscape divides into white hills and blue skies. As people gather to watch and participate in `ski-joring’ (involving horse-riding and skiing), they cope with the long winter season. High Plains Winter is an enchanting visual study of the high plains.