In 1980, Wim Verstappen and Paul Verhoeven, Holland’s best-known film makers, were interviewed by film writer Ruud den Drijver. The film makers Dirk Rijneke and Mildred van Leeuwaarden followed this humorous encounter with the camera. A hilarious film with spicy statements; a document that provides a unique glimpse of the Dutch film world in the 1980s.