Reflectie
Leendert Pot and Anja Hiddinga, along with poets Wim Emmerik and Giselle Meyer, have made an innovative portrayal of the visual power of poetry in sign language in four short films. In all film poems, visual rhythm, repetition, wide-angle and close-ups eventually shape the dynamics of the composition.The love film poem Reflectie provides a visual portrait of the poet through the setting with mirrors.