Reflectie
Filmmakers Leendert Pot en Anja Hiddinga hebben samen met de dichters Wim Emmerik en Giselle Meyer de beeldende kracht van poëzie in gebarentaal vernieuwend in beeld gebracht in een viertal korte films. In alle filmgedichten bepalen beeldritme, herhalingen, totalen en close-ups uiteindelijk de dynamiek van de compositie.Het liefdesfilmgedicht Reflectie geeft door de enscenering met spiegels een beeldend portret van de dichter.