The Massage Sonores are an ‘unheard’ form of acoustic art. You are in the hands of sound specialists who penetrate into your deepest self through unknown sound waves, ones that appear quite familiar. These barely perceptible sounds are derived from everyday objects, manipulated by a musician at the closest range, or even inside your ear. Our sense of space and inner hearing is left confused. By abolishing all distance and penetrating into the intimacy of the skull, total abandonment comes freely. This authentic, acousmatic mini-concert, which does not present anything for the listener’s eyes, lasts for approximately seven minutes.