In this film by Roxlee, who is primarily an animation film maker and visual artist, rock elements are brought together in a sort of ritual, a kind of art performance. The mood breathes rock, the soundtrack is rock and the spirit of Janis can only be that of Janis Joplin. Symptomatic for how intense rock can be and how sadly it can end. (GjZ)