Pulse of the City (Hartritme van de stad)
An interdisciplinary film in which the protagonist takes us on a rhythmic journey through the city of Rotterdam. The dancer lives for a certain time in the rhythm and the life of the various people. De Graaf combines fiction and real events, in which chance encounters can also play a role.