Original animation film in which the extra terrestrial Trefuloso starts his journey through the desert accompanied by his elephant and a large map, looking for the fairytale land of Mara. After a long quest, during which he lost his elephant among other things, he arrives anyway in an inexplicable and fantastic way at his destination.