Buffer Zone
For four nights, images and sounds were recorded on locations where illegal travellers hide near the port of Calais in France. These images and sounds were transmitted on the Internet and projected in real time in the centre of Folkestone in England, the town where the illegal immigrants arrive if they eventually manage to cross the Channel.