(tongue tongue stone) G.W. Leibnitz
In this video, the viewer follows a trail of associations: surfaces of unusual rocks, flowers and fabrics, the ringing of sonorous stones, a man who categorises rock by tasting, a dog who carries rocks in her mouth.